Einde van ons Dubai Avontuur - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu Einde van ons Dubai Avontuur - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Einde van ons Dubai Avontuur

Door: Miralda

Blijf op de hoogte en volg Miralda, Remco, Robin en Martin

07 December 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

hebben jullie ons een beetje gemist de afgelopen paar jaar? Wij jullie natuurlijk wel allemaal heeeeel erg (tussen het woestijnrijden, koffieleuten, werken, gasten ontvangen, de stad ontdekken, winkelen, naar school gaan, etc. etc. in)!
Nou, voor iedereen die ons een beetje gemist heeft goed nieuws en voor iedereen die graag nog bij ons op bezoek had gekomen iets minder goed nieuws:
we komen weer naar Nederland.

De credietcrisis gaat natuurlijk Dubai niet voorbij, hoewel er hier in de krant weinig over te lezen valt. Voor Van Oord, Remco's bedrijf, is het genoeg geweest in Dubai, en wel per direct. Palmeilanden, The World, alle projecten gaan (bijna) stil. De eerste mensen zitten al op het vliegtuig naar huis en wij vliegen in januari. Omdat Remco's verlof daar ook valt, mogen we ons reeds geboekte weekje Seychelles (vanaf 16 januari) nog doen, daarna waarschijnlijk nog 1 of 2 nachtjes hier in Dubai en dan terug naar het kikkerlandje... en natuurlijk naar jullie allemaal :)

Het preciese wie wat waar wanneer weten we nu nog niet, maar dat zal binnenkort wel komen.
Wij gaan nu gewoon nog snel allemaal leuke dingen doen (haha, deden we hier natuurlijk al!) en verder is het zaak de jongens (mn. Robin) voor te bereiden op de terugkeer naar Nederland.
Gelukkig ziet Robin het al helemaal zitten om zijn vriend Niek weer te zien en het feit dat hij nog maar naar 1 school moet straks en niet meer naar 2 (Engelse Horizon en Nederlandse Dromedaris) wordt ook erg positief ervaren. Dat het in Nederland veel regent vindt hij geen probleem (hij heeft vanochtend buiten staan juichen in de donderbui) maar dat we geen eigen zwembad meer zullen hebben was toch minder prettig...

Nog wat gezellige fotootjes bij dit bericht, en dan op naar de shop voor winterkleren!!!!

• 07 December 2008 - 08:02

Yvonne Goedendorp:

Heel veel succes emt alle voorbereidingen om terug te keren naar nederland.
    Groetjes yvonne goedendorp

• 07 December 2008 - 09:49

Mariët:

Jeetje, wat een onverwacht bericht! Hopelijk kunnen jullie het allemaal nog een beetje goed gaan afronden. Veel succes ermee en tot hoors/ziens!

• 07 December 2008 - 11:07

Els (& De Kegel Boys:

Zo,heftig zeg! Je wist natuurlijk wel dat je niet eeuwig in Dubai zou blijven, maar nu zo plotseling. Vreemd hoor. Ik ben blij dat Robin in ieder geval de voordelen ziet. Groetjes en hopelijk gauw tot ziens

• 07 December 2008 - 12:10

Maurice En Natasja:

jeetje, dit gaat wel erg snel nu.
    we vinden t wel erg jammer dat we bij jullie geen bakkie kunnen halen in april.maar dan doen we dat maar gewoon aan de overkant.
    veel succes met de voorbereidingen, en tot gauw in de pc. in alkmaar.
    groetjes van ons

• 07 December 2008 - 13:50

Joke:

Nou ja; had ik een vooruitziende blik de vorige keer? Er was onlangs een reportage op tv over de opgespoten palmeilanden van Dubai én de constatering, dat het moeilijk ging en vrijwel stil lag. Het is dus echt gestopt. Jeetje, wel een abrupt einde van jullie verblijf.
    Zoals altijd kun je er de voordelen weer van zien, Miralda! Wens jullie sterkte met de afronding en wie weet tot ziens op Vlieland...?!?
    groetjes
    Joke

• 07 December 2008 - 19:32

Alice:

Best heftig zeg. Nu moeten jullie in eens snel naar huis. Wel gezellig dat jullie weer terug komen, zien we elkaar weer wat vaker.

Groetjes, Alice

• 07 December 2008 - 19:50

Monique Olsder:

Dat is toch wel even een hele ommezwaai! Heel veel succes met de voorbereidingen en tot gauw dan. Kun je binnenkort ons nieuwe huis eens bewonderen (over anderhalve week gaan we over, we zijn nu druk aan het klussen).

Groeten, Monique

• 08 December 2008 - 09:25

Hoi Miralda,
    kom er net achter dat jullie ook telkens berichten plaatsen op de waarbenje.nu site - en lees dat jullie teruggaan naar NL!! Dat gaat allemaal snel zeg. Vrouwenavonden wordt dan ook niets meer, of toch nog een laatste in januari?
    Succes met de voorbereidingen en snel nog shoppen.
    groetjes Bianca

• 08 December 2008 - 13:27

PPPP:

Wow en we begonnen net te wennen aan de gedachte dat geld geen rol speelt in Dubai. Momenteel zijn we de lichtjes in de kerstboom aan het hangen.(sint is weg dan mag het). Veel plezier op de Seychellen.(helemaal niet jaloers ;) ) veel visjes daar: onder water en op je bord.
    tot snel ziens,
    Paul, Patrick, Pauline en Peter
    PS die foto van Sean en Robin is geweldig!

• 08 December 2008 - 14:04

Laura:

Wij vinden het super gezellig dat jullie weer terugkomen! Succes en stekte met de afronding daar, geniet van de vakantie en sterkte met het afscheid nemen. Groetjes Rens en Laura.
    Tot snel dan maar....

• 09 December 2008 - 15:21

Robin:

Dat is inderdaad onverwacht zeg!

Veel succes met de terugkeer en we treffen elkaar in Holland!

Is er al nieuws over nieuwe projecten Remco?

Groeten Robin

• 14 December 2008 - 21:42

Geska:

Ik kreeg je kaartje, waarop je schreef dat jullie in januari terugkomen. Maar het is echt zo, 't staat zelfs op de site.
    Nou, wij vinden het niet erg dat jullie terugkomen. Wel jammer voor jullie dat jullie niet je eigen moment konden uitkiezen. Veel succes met de terugkeer en tot gauw dan.