Bedankt allemaal... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu Bedankt allemaal... - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Bedankt allemaal...

Door: Miralda

Blijf op de hoogte en volg Miralda, Remco, Robin en Martin

17 Juni 2009 | Nederland, Alkmaar

Vrienden die we achterlieten in Dubai, of die ondertussen zelf ook al weer ergens anders wonen:
Ask, Maria, Annemone, Mikkeline (Denemarken)
Knud, Heidi, Rasmus, Esmee (Hong Kong)
Christien, Peter, Finn, Nina, Ava (Dubai)
Kor en Carina (Shanghai)
Linn, Craig, Teagan, Zara (Dubai)
Bart en Paulien (Nederland)
Marte en Mark (Nederland)
Analize, Rion (Ethiopie/Zuid-Afrika)
Lucy, Matthew, Emily, Cathy, Olivia, Simon (Zuid-Afrika)
Sylvia, Ramon, Justin, Esmee (Dubai)
Judith en Florian (Nederland)
Carmen, Leon (Dubai)
Shamilla, Manav (Dubai)
Esmee, Tracy, Jake, Rhys (Dubai)
Tara, Rob, Sean, Arthur (Dubai)

Vrienden en familie die 1 of meerdere keren bij ons op bezoek zijn geweest:
Marco en Judith, Jeroen, Petra, Antoinette, Frank, Nienke en Niek, Marijke en Ben, pap en mam, Maurice en Natasja, Odette, Jan, Jessica, Marijke S., oom Kees, Wil en Theo, Erwin en Madelon, Mariet, Peter, Pauline, Patrick en Paul.

Wij zullen onze tijd in Dubai nooit vergeten.

• 17 Juni 2009 - 21:37

Natasja En Maurice:

lieve overbuurtjes,
    wij zullen onze vakantie ook zeker niet vergeten.
    was alleen jammer dat jullie zo plotseling weer terug kwamen.
    hadden graag nog een keertje een bakkie willen halen in dubai.
    groetjes

• 18 Juni 2009 - 07:14

Marga Jack Marja:

En toch, ondanks wij niet bij jullie zijn geweest, heb je ons zo goed geinformeerd via de site,dat het ook voor ons heel vertrouwd was, en natuurlijk vanwege de radioboot die Jack als opdracht mocht maken, we gaan gauw als vanouds weer skeleren, prima gedaan!

• 13 November 2009 - 12:31

Jessica:

Hey Remco & Miralda!

Wat leuk, weer lekker thuis!! Ik nou net vanavond onverwacht naar Dubai en nog wel een 48-uurs stop. Kan ik nog iets vor jullie meenemen daar vandaan? Lijkt me gezellig om weer eens bij te kletsen! Wij wonen inmiddels in Uitgeest. Mailen kan alstijd jessicaenlorenz@hotmail.com. Voor boodschappen vanuit Dubai, sms me even op mijn nummer. Liefs,

Jes.