Over Martin en zo... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu Over Martin en zo... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Over Martin en zo...

Door: Miralda

Blijf op de hoogte en volg Miralda, Remco, Robin en Martin

06 Januari 2007 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

het is ondertussen 6 januari, dus werd het tijd om even wat op de site te zetten, mn. foto's omdat we daar wel heel veel vraag naar krijgen :)

Over de bevalling: Bevallen in het ziekenhuis is hier verplicht (geen ideen wat er gebeurd als je onderweg bevalt of gewoon thuis, zullen ze je dan in de gevangenis stoppen?!?!?!?!?). Als alles goed gaat blijf je 2 nachten, bij keizersnee 4 nachten. Er is daarna geen kraamhulp o.i.d. voor als je weer naar huis gaat. Bij twijfel bel je het ziekenhuis weer voor een afspraak. Martins eerste afspraak met het ziekenhuis is op 7 januari en daarna komt hij in een inentingstraject, ongeveer zoals in Nederland zoals we dat nu kunnen bekijken.

Op 2e kerstdag kreeg ik rond half 11 's avonds 'beetje' pijn in mijn buik en dat ging niet meer weg. Om half 12 heeft Remco toen maar het ziekenhuis gebeld, de maid uit bed gehaald om op Robin te passen en zijn we naar het ziekenhuis gereden. Rond middernacht daar aangekomen, op bed geinstalleerd met al 6 cm ontsluiting, Remco naar de balie om allemaal formulieren in te vullen (hij mocht voordringen want de kraamverpleegster had opgebeld dat het spoed was) en toen was hij gelukkig weer snel terug, en even na 1 uur mocht ik gaan persen, 2 x persen en Martin geboren om 01.18 uur. Ik 2 hechtingen en klaar.

Helaas voor opa en oma Domper dat ze er nog niet waren. Toch waren ze net als bij Robin de eerste kraamvisite die we kregen, en wel op Martin-1-dag-oud-verjaardag. Ze hadden lekker blauwe muisjes mee (beschuit is hier gewoon te krijgen) en dus hebben we lekker in het ziekenhuis zitten smullen.

Thuis heb ik dus een oma-kraamhulp en een deense vriendin (Maria) die verpleegster is komt regelmatig even baby en mama controleren.

De kraamdagen:

Met Martin en zijn grote broer gaat het helemaal goed. Robin is gek op baby Martin en aait 'm net zo voorzichtig als poes Kelly (met 1 vinger).
Verder wel wat rust maar natuurlijk ook oliebollen bakken en op 1 januari naar het strand met de Nederlandse Vereniging voor een traditionele nieuwjaarsduik met snert toe (ik heb heerlijk toegekeken vanaf mijn strandstoel). Verder wat winkelen (het is nu eenmaal shopping festival), koffieleuten, uit eten, kraambezoek ontvangen en babyfoto's maken die we dan nu eindelijk aan jullie zullen tonen.

Groetjes, enne, wij zijn natuurlijk ook benieuwd hoe het met jullie allemaal in Nederland is!

• 06 Januari 2007 - 09:34

Rinske En De Mannen:

Hallo daar! De beste wensen nog in het nieuwe jaar met z'n vieren. Wat een mooi kereltje is Martin, om trots op te zijn. Geniet ervan, want het cliche is waar, ze worden zo snel groot. Groetjes van ons viertjes.

• 06 Januari 2007 - 11:05

Jeroen En Antoinette:

HoiHoi!

Wat een mooie foto's van jullie allemaal! Leuk om meer Martin te zien :-) Nieuwtje vanuit Nederland: Remco en Robin stonden op 2 januari op blz 3 in de Telegraaf! In Nederland ging de nieuwjaarsduik niet door, vanwege het weer (regen, storm, zeestromingen), dus dan maar foto's in de krant uit Doebai. En ja hoor! In volle actie rennen Remco en Robin naar de zee! De foto ligt hier op jullie te wachten, leuk he?!
    Veel liefs van Jeroen en Antoinette

• 06 Januari 2007 - 11:29

De Willemannetjes:

Mooie kiekjes (natuurlijk niet anders verwacht met zo'n mooi manneke!) Ga nog maar door met genieten van de kleine man. En oh ja, ome Wim alvast van harte gefeliciteerd!
    grutjes vanuit hier

• 06 Januari 2007 - 12:30

Marijke S:

Wat een poepie, en net zulke lekkere zoenlippen als zn pappa! Groetjes!

• 06 Januari 2007 - 16:06

Rob En Thea:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Martin.
    Leuk die foto's.
    Geniet met elkaar en de familie.

• 06 Januari 2007 - 17:42

Joke W...:

Wat een lieve plaatjes!

• 07 Januari 2007 - 07:26

Laura:

wat een liefje! ziet er erg knus uit zo bij jullie. gaaf ook die nieuwjaarsduik, koud hoor voor jullie! veel liefs! xx laura

• 07 Januari 2007 - 20:58

De Buurtjes:

hallo buurtjes! GELUKKIG NIEUWJAAR!! wat een omwijse leuke foto's van jullie allemaal zeg. ik wou ook zo graag op kraamvisite komen maar ja 't budget laat 't zeg maar niet toe. enne remco leuke foto in de telegraaf zeg!! de foto hangt bij ons al op 't prikbord hoor!! heel veel geluk he met z'n viertjes. veel liefs maurice&natasja

• 08 Januari 2007 - 11:31

Piet En Joke:

Lieve allemaal,
    Leuk dat we even mee mochten genieten van jullie Martin. Lief kereltje zo te zien. Dat kan natuurlijk ook niet anders met zulke ouders en grote broer. Tot een volgend berichtje!

• 09 Januari 2007 - 17:26

Fam Uit Hippo:

ja hier hebben we wat aan. een heel leuk ventje en je kan goed zien wie de vader is dus daar is geen discussie over. ga lekker door met genieten en maak maar flink misbruik van pap en mam

xxx helene en de rest.

• 10 Januari 2007 - 09:54

Caroline Ter Bocht:

Hoi Miralda (en Remco),

beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met je zoon. Wat heerlijk dat je zo'n snelle bevalling had, met zulk mooi resultaat!
    Fijn dat alles goed met jullie gaat.

• 10 Januari 2007 - 10:17

Fam. Bentley:

Wat een dotje die kleine Martin. Leuke foto`s!
    Geniet er heerlijk van.

liefs Ellen en de rest.

• 10 Januari 2007 - 11:47

Jan En Elly:

Wat een mooi groot mannetje is dat al!
    Is de kaart al gearriveerd nav dit gebeuren? Graag een e-mail adres voor een persoonlijk bericht. Opa Wim alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    j.braaksma@chello.nl

• 15 Januari 2007 - 09:37

Betty En De Rest:

leuk hoor de foto's.bij deze willen we robin ook even feleciteren met zijn verjaardag. we zijn een kaartje vergeten sorry.

groetjes

• 18 Januari 2007 - 09:26

Marga:

wat een mooi babietje,en ook sterke naam,alles ziet er gelukkig en wel uit,nogmaals Proficiat hoor

• 22 Januari 2007 - 12:17

Olivia:

Your baby looks so gorgeous! congratulations to you 3 on this new beautifull member of your clan!
    hope to get to meet him soon!