In april naar Nederland! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu In april naar Nederland! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu

In april naar Nederland!

Door: Miralda

Blijf op de hoogte en volg Miralda, Remco, Robin en Martin

08 Maart 2007 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

We hebben weer een paar gezellige weken achter de rug. Robin en Martin zijn heerlijk verwend door oma Marijke en onze oom Kees. We hebben weer veel gedaan, o.a.: oude wijk Bastakiya bezocht,kamelen en valken bekeken, Hatta Pools onveilig gemaakt en zand gehapt in de woestijn tijdens de Fossil Rock route (zonder vast te zitten!).
Ook nog even midden in de nacht met Robin naar het ziekenhuis geweest omdat hij opeens toch wel megaziek was geworden (last van zijn amandelen en daarom van zijn maag en nu dus aan de antibiotica en al de hele week zielig thuis bij mama...).

Verder hebben we, zoals gebruikelijk in Dubai, de brief met de huursverhoging binnen gekregen. Verhoging van zo'n 40% (mag officieel maar met 15%), balen dus en nu maar kijken wat Remco's bedrijf gaat doen en of de huurbaas nog wat gaat zakken want anders.... (tsja, geen idee dus nog met dat wat anders, we zien wel en maken ons er maar niet te druk over...).

18 maart moet Robin zijn toelatingsexamen doen voor de nieuwe school en...

4 april komen wij in Nederland voor een korte vakantie. We gaan hier en daar logeren, wat bezoekjes afleggen en van 16 t/m 20 april lekker niksen in Center Parcs Heijderbos met zus Odette. 25 april vliegen we weer naar Dubai terug.
Van 4 t/m 6 april zitten we in Zaanstad, 6 t/11 in Heiloo, 11 t/m 16 in Alkmaar, 16 t/m 20 in Center Parcs, 20 t/m 25 in Apeldoorn. We moeten nog minimaal een dagje Den Haag plannen om Martins papieren in orde te maken (zie het vorige stukje op deze site), en hebben al wat afspraakjes gemaakt, maar als jullie ons nog willen zien en spreken in die periode kunnen jullie altijd even mailen, of als we in Nederland zijn bellen op:
06-51060214

DOOP VAN MARTIN
Zondag 15 april wordt Martin gedoopt in de Hervormde kerk van Sint Pancras (Kerkplein 1). De dienst zal (zonder tegenbericht) gewoon om 10 uur beginnen tot ongeveer 11 uur. Daarna waarschijnlijk een 1e kopje koffie in het kerkgebouw en dan mag iedereen die dat wil nog een stukje Martin-is-gedoopt-taart komen eten bij ons logeeradres van dat moment: Frank en Nienke, P.C.Boutensstraat 79. Voor de hongerlapjes onder jullie zullen we ook zorgen dat er een broodje klaar staat :)
Kunnen jullie ons even laten weten of jullie nog gezellig meekomen na de doop? Dan weten we op hoeveel man/vrouw/kind we ongeveer kunnen rekenen!

Hier verder geen nieuws, groetjes en tot snel in Nederland
(en Jessica natuurlijk al tot ziens op 21 maart in zonnig Dubai!)

• 08 Maart 2007 - 10:02

Joke (W):

Heerlijk om even bij te tanken! Hoe groot is de kerk én die huiskamer...??? Als het even lukt ben ik er bij in de kerk.

• 08 Maart 2007 - 11:09

Marga:

heeft weer zoals gewoonlijk genoten vvan de leuke foto's,tot gauw hoor!

• 08 Maart 2007 - 18:23

Marijke:

wat een leuke herinnering. hoop dat jullie daar kunnen blijven wonen.groetjes ook namens Ben

• 08 Maart 2007 - 21:40

Ellen:

Wat een lief mannetje zeg leuke foto`s. Tot snel

Groetjes en een dikke knuf aan je mannen!

Ellen B

• 09 Maart 2007 - 22:03

Hannie En Janneke:

Groeit als kool dat kleinste mannetje van jullie. Als het kan zijn we bij de doop. Geniet van je kids en tot april. Groetjes....

• 11 Maart 2007 - 16:07

Els (& De Kegel Boys:

Heel leuk om zo op de hoogte te blijven. Ik vind de kindjes natuurlijk super, maar ik smolt helemaal weg bij dat schattige kameeltje....

• 12 Maart 2007 - 20:24

Piet En Joke:

Uit het voorgaande bericht begrijpen we dat het goed met jullie gaat. Houden zo! We wensen jullie een fijne voorbereiding op jullie trip naar Nederland. Veel plezier en kusjes voor Martin en zijn grote broer Robin.

• 14 Maart 2007 - 17:05

Robin:

Uiteraard hopen we jullie te kunnen ontvangen in het Haagse als jullie de bureaucratie van Ome Deet hebben overleefd.

Mocht het erger zijn dan verwacht dan skippen we gewoon de koffie en gaan we direct aan de borrel.

Hopelijk tot dan
    we mailen

groeten Robin, Saskia, Cerise en Wammes

PS Rob van der Salm is sinds kort een collega op de afdeling Geo-Monitoring en vanochtend heb ik vriend Perluka weer eens gesproken sinds lange tijd.