Doop Martin verschoven naar 22e! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu Doop Martin verschoven naar 22e! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Doop Martin verschoven naar 22e!

Door: Miralda

Blijf op de hoogte en volg Miralda, Remco, Robin en Martin

26 Maart 2007 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

we komen al bijna naar Nederland! Hier wordt het al weer erg warm, dus wat koele lucht zal ons goed doen.

We komen natuurlijk vooral naar Nederland om iedereen te zien/spreken én om Martin te dopen. We dachten dat we het allemaal goed en op tijd geregeld hadden, maar helaas heeft de kerk ons moeten melden dat de doop van Martin op de 15e niet zal gaan lukken.
Martin zal nu gedoopt worden op zondag 22 april. Dit alles zal plaatsvinden in de Hervormde kerk van Sint Pancras (Kerkplein 1). De dienst zal om 10 uur beginnen tot ongeveer 11 uur. Daarna een 1e kopje koffie in het kerkgebouw en dan mag iedereen die dat wil nog een stukje Martin-is-gedoopt-taart / broodje met ons komen eten bij: Frank en Nienke, P.C.Boutensstraat 79.
Kunnen jullie ons even laten weten of jullie nog gezellig meekomen na de doop? Dan weten we op hoeveel man/vrouw/kind we kunnen rekenen! (Via deze site of onze mail famvanveldhuizen@gmail.com. Hannie en Janneke, wat is jullie mailadres? Ik kreeg een foutmelding toen ik jullie probeerde te mailen!!!!!)

Verder heeft Robin zijn toelatingsexamen bij Horizon gehad. Samen met 5 andere jongentjes moest hij een uur in een klaslokaal spelen. Hij mocht zelf gewoon doen wat hij wilde en er waren 2 juffen die per kind zo'n 3 A4tjes invulden met dingen die ze observeerden en die ze me vroegen (of Robin al zindelijk was, zichzelf kon aankleden, ...). Daarna moesten ze klimmen in het klimrek op het speelplein en toen mochten we weer naar huis. 2 dagen later keurig mailtje dat Robin per september naar school mag. Fijn.
Verder kan Robin sinds kort fietsen en is hij megalief voor Martin.
Over Martin valt weinig te melden; hij slaapt en eet en lacht en verder heb je er weinig last van. Ik zou zo zeggen, kom hem maar bewonderen als we in Nederland zijn!

Verder werkt Remco gewoon lekker en heb ik vanochtend een excursie naar Nakeel gehad, de organisatie die de Palm eilanden maakt (en betaalt aan Remco's bedrijf...). We hebben een mooi plaatje/praatje gekregen over de Palm en welke prachtige huizen en hotels er wel niet op komen, en zijn vervolgens met een bootje de Palm wezen bezoeken. Erg bijzonder allemaal.

Nou tot in april dan maar, laat ons nog even weten of jullie bij de doop aanwezig denken te zijn en o ja,
Remco en ik hebben nu prive tangoles bij ons thuis in Robins speelkamer (plek zat). We hebben al 2 lessen gehad en kunnen er niets van, smokkelen is er ook niet bij, want onze leraar heeft natuurlijk niets anders te doen dan op ons te letten. Onze leraar heet Cesar en ze hebben een site www.metangoamor.com.

groetjes Remco, Miralda, Robin en Martin

• 26 Maart 2007 - 16:25

Mariët:

Wij zijn er met z'n vijfen hoor, op 22 april en natuurlijk gaan wij mee om taart te eten! Tot dan.

Groetjes Mariët

• 26 Maart 2007 - 18:56

Natas En Maurice:

Ja, we zijn er nu wel bij.
    hebben de avond ervoor gelukkig geen feesie.
    Denk ook wel dat we een stukkie taart komen eten.
    Verder erug mooie foto`s van het palm-eiland.
    Was gister nog te zien in rtl-travel
    We zien elkaar 10 april, en bereid je maar alvast voor op de boerekool.
    groetjes "de buren".

• 26 Maart 2007 - 19:34

Marijke S:

Martin lief en die palmbomen: voor geen goud! Het lijkt wel een luxe vinexlocatie. Yagh.

• 27 Maart 2007 - 07:03

Piet En Joke:

We wensen jullie een goede voorbereiding op jullie komst naar ons land. Bij de doop zijn we niet aanwezig. Wat een schatten van jochies he? Wie weet kunnen we een gaatje vinden om jullie te ontmoeten. Groetjes vanuit een zonnig Dronten.

• 27 Maart 2007 - 17:23

Robin:

Hela leuke foto's van de kleine
    en natuurlijk ook van Palm Island.
    Das weer eens een andere kijk op het geheel in vergelijking met de foto's uit National Geographic.

Kan ik alvast een kamer reserveren in Atlantis??

Groeten vanuit een zonnig Nederland
    Robin

• 27 Maart 2007 - 17:49

Nanette En Peter:

we komen hoor!!!
    eric is dan bij zijn oma aan het logeren en komt dus niet.
    komen jullie nog naar ons nieuwe huis kijken?