Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu Gelukkig nieuwjaar allemaal!!! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!

Door: Miralda

Blijf op de hoogte en volg Miralda, Remco, Robin en Martin

01 Januari 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

De nieuwjaarsduik hebben wij er weer op zitten (jullie toch ook:)).
Neef Peter met vrouw Paulien en kids Patrick en Paul moesten natuurlijk ook mee, en onze minimonsters Robin en Martin bleven ook niet droog. Een goed begin van het nieuwe jaar.
Hierbij wensen wij jullie allemaal al het goeds in 2008 en we hopen dat die net zo zal stralen als de Dubai-zon.

Verder hebben wij natuurlijk Kerst gevierd met cadeautjes onder de boom (die zielige kindjes hier hadden écht nieuw speelgoed nodig...) en op 27 december werd Martin al weer 1 jaar. Iedereen heel erg bedankt voor de kaarten, cadeautjes en mailtjes voor de kleine man (én ook voor Robin!). Op de chocoladetaart na is geloof ik het meeste van de feestvreugde aan Martin voorbij gegaan, maar we hebben met z'n allen een gezellige dag gehad.

Groetjes en tot horens maar weer!

• 01 Januari 2008 - 18:53

Yvonne En Stefan:

op sbs de beelden van de nieuwjaarsduik gezien maar jullie niet kunnen ontdekken.
    in februari ga ik ook het zeewater weer eens voelen in dubai.

nog de beste wensen voor 2008

• 01 Januari 2008 - 20:17

Fam Willeman:

Allereerst jullie ook de beste wensen voor 2008.
    Wat is Martin alweer een grote man zeg! Hij straalt het helemaal uit! (Hopelijk kwam ons kaartje op tijd)
    Verder vanuit de polder voorlopig geen nieuwtjes.

gr.
    Ramon, Judith, Anique en gup natuurlijk

• 01 Januari 2008 - 22:07

Marijke S:

Ook jullie een heel gelukkig nieuwjaar!! En de foto's/video zijn weer erg leuk! Ik zag vanavond de nederlandse nieuwjaarsduik, die zag er toch een stuk minder aantrekkelijk uit!

• 02 Januari 2008 - 22:11

Joke Weeda:

Ook voor jullie alle goeds voor 2008! Nog weer een jaartje Dubai?? Wel Nederlanders in zee zien duiken bij Zandvoort, geen Nederlanders in Dubai. Die mutsen zijn geweldig!!

• 06 Januari 2008 - 14:21

Robin & Saskia:

Hola Dubai

Jullie natuurlijk ook de allerbeste wensen voor 2008!
    Hier alles en iedereen ziek, maar dat hoort erbij.

Groetjes Den Haag

• 09 Januari 2008 - 14:01

Betty En Gezin:

hoi hoi

alles oke? bellen jullie nog gratis? wil je dan contact opnemen wij hebben namelijk plannen.....

tot horens of mails

paulbetty@planet.nl

ps: nog een gelukkig en gezond 2008.
    pps: de volgende keer proberen we het via de e-mail :D

groetjes

• 15 Januari 2008 - 12:11

Marga:

de chatroom is altijd maar leeg, en op skyp
    lukt ook niet.............nou hoor

• 15 Januari 2008 - 12:13

Marga:

tijdens de n.j.duik heb ik Remco met zijn Martin een rondje zien draaien, klopt dit?