We komen vakantie houden! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu We komen vakantie houden! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu

We komen vakantie houden!

Door: Miralda

Blijf op de hoogte en volg Miralda, Remco, Robin en Martin

24 Juni 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hallo allemaal,

Als alles goed gaat staan we donderdagochtend om half 6 op Schiphol.
Remco heeft na 7 maanden werken wel weer eens wat 'rust' verdient en de kids moeten nodig leren dat het weer ook iets anders kan zijn dan ' hot and hazy'.
We zijn in Nederland mobiel te bereiken op het nummer 06-51060214.
26 juli vliegen we weer terug.

We hebben niet zo veel te vertellen; Remco en ik hebben een tango gedanst in het theater van Mall of the Emirates tijdens een grote dansshow. Spannend allemaal, en nu wel blij dat we er van af zijn. Nu weer even gewoon relaxen tijden de komende danslessen!

Robin heeft zijn rapport gekregen van de Nederlandse School, ' Halfjaar rapport Rijnlands Lyceum Dubai, NTC De Dromedaris'. Hij had een zeer zwak tot zwak voor zijn taaltoets waar hij op proef aan meegedaan had. Verder had hij 7x op niveau gescored en 6 maal boven het gewenste niveau. Prachtig dus.
Robins rapport van Horizon school is een geschreven rapport, allemaal lekker positief. Hij moet alleen nog veel oefenen met ' hop, skip and jump' met 2 benen tegelijk en het lopen op een lijn...tsja als dat alles is...

Verder heeft Dubai een dolfinarium geopend. Je moet ongeveer 5 weken van tevoren de kaartjes bestellen, maar dan zit je ook voor zo'n 5 eurootjes een ruim uur te genieten van dolfijnen en zeeleeuwen. Kunnen we vaker doen zeg maar :)
Buuremiraat Sharjah een zeeaquarium geopend, dus dat gaan we in augustus maar eens bewonderen en natuurlijk gaan we in augustus genieten van het vorige week van start gegaan SHOPPING FESTIVAL!!!!!

Maar nu eerst vakantie in NEDERLAND.

• 24 Juni 2008 - 08:44

Marga:

back home, nice to meet you all, ik wacht, gezien de lange familiereeks het spaarzame koffieleutuurtje wel af.

• 24 Juni 2008 - 08:59

Natas En Maurice:

gezellig de "overbuurtjes" weer in t land.
    wij gaan vanmiddag voor 12 dagen naar tunesie, maar we spreken jullie zeker met de bbq.
    goed zeg van jullie jongens. goede raporten!
    groetjes de overbuurtjes.

• 24 Juni 2008 - 09:15

PPP:

Goed rapport voor wereldburger Robin! Gefeliciteerd!
    Wij zitten de eerste twee en halve week van juli in zuidfrankrijk. Zo zie je maar jullie uit de hitte weg wij er naar toe :)

• 24 Juni 2008 - 09:19

PPP:

Goed rapport voor wereldburger Robin! Gefeliciteerd!

• 24 Juni 2008 - 14:01

Mariët:

Goede reis en tot horens/ziens. Wij gaan 11 juli op vakantie...

Groetjes, Mariët

• 24 Juni 2008 - 17:23

Laura:

Hee Hallo! Wat super dat jullie op vakantie komen. We hopen dat jullie in het drukke schema ook een plek voor ons hebben en dat jullie lekker patat (of iets anders waar jullie trek in hebben) komen eten in onze tuin! Liefs Rens en Laura.

• 26 Juni 2008 - 10:54

Fam Van Mook:

kon je ze nou nie in een iets groter badje stoppen ae kunnen niet eens bewegen!!!
    groetjes

• 27 Juni 2008 - 19:58

Piet En Joke:

Welkom in Nederland en t.z.t in Apeldoorn.

• 28 Juni 2008 - 14:21

Robin & Saskia:

Hola Dubai

Dus jullie zijn al weer in het land! Snel agendaatjes trekken en kijken of jullie langs kunnen (en willen) komen! Jullie zijn van Harte Welkom!

Hopelijk tot snel Robin, Saskia, Cerise en Wammes