Vakantie in Nederland - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu Vakantie in Nederland - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Miralda, Remco, Robin en Martin Veldhuizen - WaarBenJij.nu

Vakantie in Nederland

Door: Miralda

Blijf op de hoogte en volg Miralda, Remco, Robin en Martin

27 Juli 2008 | Nederland, Heiloo

Denkend aan Holland...

Nachtvlucht, huurauto, lieve familie, vrienden, buurtjes, uitjes, brrr koud hier, wandelen, eendjes voeren, Egmond strand, duinen, kinderboerderij, onbeperkt hagelslag, regenpakken, ziekenhuisbezoekje (nog geen operatie voor Robin!), boom planten, 's avonds lang licht.

Tussenstop Denemarken: zomerhuisje, niets doen, nat legoland, treinen kijken, Tivoli.

Deense vrienden, Duinvermaak, met de trein, rondvaart, Artis, ponywagen, Madurodam, Sesamstraat, Scheveningen, Westfriese markt, bollen 'machines' , Kaasmarkt, biermuseum, buurtbbq, op de camping, natte duik en -Apenheul, pannekoeken, overdekt zwembad, sprookjeswonderland, speeltuintjes, Schermermolens, maisdoolhof, inpakken en
vliegensvlug weer naar Dubai terug...

Iedereen bedankt voor de gezelligheid in Nederland. Natuurlijk hadden we geen tijd om iedereen te zien en te spreken, maar jullie zijn natuurlijk van harte welkom om bij ons een bakkie te komen halen :)

• 27 Juli 2008 - 19:01

Willemannetjes:

Zo te lezen hebben jullie het gezellig gehad in dit kikkerlandje! Das mooi.

grutjes en verder geen nieuws

• 27 Juli 2008 - 19:03

Willemannetjes:

vervolg op bovenstaande

helaas, voorlopig voor ons geen mogelijkheid om een bakkie te doen.....

• 28 Juli 2008 - 05:20

Yvonne En Stefan:

Sterkte met de warmte in dubai, hoorde van carina dat het ongelooflijk is, veel zweet en bijna neit te doen

groeten uit zwartewaal

• 28 Juli 2008 - 06:35

Marga:

Jack roept ahh bericht van miralda, ze komen er vast zo aan, heee ze zijn al op dubai onderweg.....wat is er toch veel te doen hier he? big hug van ons

• 28 Juli 2008 - 07:33

Piet En Joke:

De jongens zullen niet gauw meer vergeten wat regen is. Fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad. Tot een volgend bericht en goede reis terug!

• 28 Juli 2008 - 10:53

Laura:

Het was gezellig! We hopen jullie weer snel te zien, xxxxx!

• 01 Augustus 2008 - 19:11

Robin & Saskia:

Hé das jammer... wat gaat de tijd toch snel.

Jullie al weer terug en helaas geen bakkie op de Gele Lis gedaan. Geeft niets maar de volgende ronde... houden wij ons wederom aanbevolen.

Groeten Robin & Saskia

• 08 Augustus 2008 - 21:28

Marijke S.:

Je kunt nu weer lekker uitrusten, Miralda. Koffieleuten enzo. Groetjes!